Jun. 18, 2014

0kommentarer

Dagens minus denna dag är att jag spenderat dom flesta av dagens fina soltimmar inomhus, jag kanske har början till urinvägsinfektion, jag fick en halv flaska Fanta över mina byxor på jobb, fick ta mina gamla mammabyxor istället som satt tight i röven. Fick småspringa genom butiken då det såg ut som att jag pissat ner mig. Det är ju ingen risk då jag småkissat hela dagen. Fick värsta ångesten när jag satte på mig byxorna. Är jag verkligen större nu än när jag var gravid?!! Jag väger ju inte lika mycket! Kan vara så att mina vanliga jobbebyxor är lite stora i rumpan så det var därför dessa kändes tighta. .ja vi säger att det är så... Tror det får bli en liten dietrunda för Håkansson minsann.
Nu har jag i alla fall druckit ett helt paket tranbärsdricka..så har jag inte urinvägsinfektion lär jag märka det inatt ;)

Dagens plus är att Andy var på informationsmöte på Ellas blivande förskola idag. Han var så nöjd. Verkade toppen och det bästa var att Ella och hennes dagis bästis Lily hamna i samma grupp. Från början skulle dom gå på olika avdelningar men både Lilys pappa och jag har mailat om att få dom i samma och nu blev det så:) Dessa två tjejer är såå söta tillsammans. Idag när vi kom var Ella lite ledsen vid lämningen men då runda Lily hörnan och skrek Ella...sen stod dom två och kramades ett tag...jag dör söthetsdöden!!





Kommentera

Publiceras ej