Jun. 13, 2014

0kommentarer

Idag har varit en perfekt ledig dag. Vi började dagen i förmiddags med att gå på Tropikariet med Linda och Alice. Det första rummet man kommer in i med fladdermöss...alltså ja jag höll bokstavligt talat på att kissa på mig. Det är så läskigt. Jag ville gärna hålla mig lugn eftersom jag höll i Ella men när en kom flygandes mot oss fick jag fullständig panik. Var helt svitt när vi väl kom ut därifrån haha.
Resten av rundturen gick bra, Ella älskar apor och blev glad när hon såg dom:) Nere vid fiskarna busade Ella och Alice loss och tyckte nog att det var roligare med varandras sällskap än fiskarna men det är ju det som är huvudsaken:)
Vi avslutade vår träff med mc Donalds, gott tyckte alla :)













Resten av dagen har vi varit hemma. Ella har varit på topphumör och visst är det härligt med sådana dagar:)

Imorgon går jag på 7 dagars pass och det kryper lite i kroppen..nästa lördag är jag ledig. .usch vad segt!!

Kommentera

Publiceras ej