Jul. 09, 2014

0kommentarer

Jisses vad varmt det varit idag. Inatt också för den delen vilket resulterade att jag nästan satt och sov på jobb idag. Det är så jobbigt när dom där gäspningarna kommer långt nere ifrån magen..mitt jobb passar sig det inte riktigt att sitta och gäspa. Jag blev själaglad när jag fick frågan om jag ville gå och städa lite..hur ofta blir man det?

Efter vad som kändes som en evighet fick jag äntligen åka hem och möttes av en glad Ella som bada i trädgården och en sambo och hans pappa som satt och flabba i skuggan. Efter det trodde jag att jag hade fått en svans. Lilla Ella hänger gärna efter mig vart jag än går, ska gärna klättra och sitta i mitt knä vilket är mysigt men inte när de e 35 grader! Trodde ett tag att vi skulle klistra ihop;)





Imorgon är Ellas sista dag på förskolan. Just nu när det bara är vikarier känns det väldigt bra för det känns som att dom har noll koll. Men så är det väl, inte lätt att vara ny på ett jobb. I alla fall känns det konstigt att hon aldrig mer ska gå dit..lite vemodigt faktiskt.

Kan jag också få gå på sommarlov nu? 7 arbetsdagar kvar som känns som 100!!!

Kommentera

Publiceras ej