Jan. 28, 2014

0kommentarer

Så nu är det lugn och ro i detta huset;) Hon ska tvunget bläddra i en bok innan hon lägger sig och tredje gången gillt så gick det.

Idag har vi åkt pulka med Emma och William och deras grannar:) Det var skojigt, vi var bara ute ett tag sen gick jag&Ella och handla och resten av dagen har spenderats här hemma.
Hon har varit på underbart humör och just sådana här dagar tycker jag att det är extra tråkigt att hon ska börja på förskolan. Önskar jag haft mammadagar till i alla fall ett år till..det är ju nu allt händer!












Imorse upptäckte jag att vi haft ovälkomna gäster på vår altan. Snott alla tändare som låg på bordet. Skiter såklart i tändarna men tycker det är obehagligt att någon varit inne på vår altan på natten!! Här är en av anledningarna till att jag var skeptisk till att flytta till första våningen..jag är glad att jag inte var uppe och drack när dom bestämde sig för att traska in här. Det är inte för att jag hade velat konfrontera dom utan jag hade sketit ner mig!



Kommentera

Publiceras ej