Jan. 21, 2014

1kommentarer

Extremt seg dag har det varit. Jag och Ella tog en promenad i jordbodalen i förmiddags, var inte så skönt då det kändes som att ansiktet skulle frysa till is. Men frisk luft gör en gott ;)

Resten av dagen har vi varit hemma. Jag vilade i 1 1/2 timme, blir så trött av att inte göra någonting!

Idag fick Ella en förskoleplats. Efter mycket ringade hit och dit fick hon till sist en plats här på elineberg, så den 13februari ska hon skolas in. Hello Ångest! Nä nu när hon väl fick en plats tycker jag inte alls att det känns roligt. Men det är så det är, rutiner ska in i denna vardagen igen ;)

Imorgon ska jag jobba och jag måste säga efter denna segedag att det ska bli rätt skönt att åka iväg en sväng..tjäna litta pengar till familjen haha.

O på tal om pengar, åh vad jag önskar att Andy haft ett jobb så jag kunde gjort om lite på hennes rum. Ny taklampa, fönsterlampa och matta. Räkna ut att dom 3 sakerna skulle gå på 1600 och nej det finna det verkligen inte pengar till :(





1 kommentarer

emmad

22 Jan 2014 12:56

Åh äntligen en plats!! Vilken tur!!!

Kommentera

Publiceras ej