Jan. 17, 2014

0kommentarer

Jag har fredagsmys själv idag. Jag älskar det haha! Kan titta på mina missade avsnitt av revenge tillsammans med lite gotte :)

Idag kom Sandra och Savannah förbi en liten sväng annars har vi bara varit hemma. Ella har haft en sådan rolig dag då allt går ut på att reta gallfeber på mamma&pappa. Klättra på tvbänken, sitta på soffbordet, hoppa i soffan. Idag fick jag den bästa kommentaren på länge. Andy har sagt till mig att jag måste tuffa till mig då ella inte alltis lyssnar på mig. Idag, efter att han skällt ett antal ggr på henne utan resultat, säger han "Det märks att jag och Ella är hemma mycket tillsammans för nuförtiden lyssnar hon inte på mig" TACK! Även om det är tråkigt att hon inte gör det så var det gött att höra han säga det. Tuffa till dig var det ja.

Nej ett avsnitt revenge sen blir det sängen för min del.









Kommentera

Publiceras ej