Jan. 11, 2014

1kommentarer

Idag efter jobb städa jag ut julen (bättre sent än aldrig haha) sen blev det massa bus med min loppa. Vi dansade och sjöng till Mora träsk..eller Ella dansade och jag sjöng..vi är ett bra team ;)

Andy somnade på soffan så då passade jag på att titta på paradise hotel. Irriterande när han då vaknar och som vanligt tror han är chef över tvn. Jag protestsurade och har sen dess legat i sovrummet. Jag är inte lika mycket tvnörd som han är men någon gång kan jag faktiskt tycka att jag ska få se på vad jag vill utan att han ska dividera och sura. Dagens I-lands problem, vem ska få bestämma över tvn?? Det slutar ändå alltid med att jag ger mig och går och gör något annat så fattar inte varför jag ger mig in i striden.

Nä nu ska jag sova, ska upp tidigt imorgon med!



1 kommentarer

Nathalie

15 Jan 2014 22:51

Skaffa en tv till sovrummet ;p

Kommentera

Publiceras ej