Jan. 03, 2014

2kommentarer

Idag har jag varit på väla med Sandra. Skulle med ut och hitta pyjamaser till Savannah. Jäkligt snopet när jag då mäter om Ellas fot och helt plötsligt går väla besöket ut på att hitta skor till Ella då hennes tydligen är på väg att bli för små. Inte lätt att hitta då vinterskorsäsongen är så gott som över i affärerna. Hittade inga utan får ut i dagarna och göra ett nytt försök :(
Vi gick i alla fall några timmar på väla och när barnen somnade satte vi oss och fika. Jag for vidare till familia efteråt där jakten på skor fortsatte men istället hitta jag ett par fina byxor på rean till Ella :)








2 kommentarer

Emma

05 Jan 2014 19:13

Vilken storlek har hon?? Jag har ett par sen förra vintern i jätte fint skick om dom hade passat :))

Emma

05 Jan 2014 19:13

Vilken storlek har hon?? Jag har ett par sen förra vintern i jätte fint skick om dom hade passat :))

Kommentera

Publiceras ej