Feb. 14, 2014

0kommentarer

Klockan är 21 på alla hjärtans dag och jag har sagt godnatt och bäddat ner mig. Så romantisk är jag;) Har varit trött hela dagen och slumrade t.o.m en stund på soffan vid 20 så nu orkar jag inte kämpa mot mer.

När Andy kom hem från jobb överraskade han med blommor. Andy har noll romantik i kroppen, vi är nog rätt lika där haha, så när han väl kommer hem med det blir jag superglad:)



Jag måste berätta om samlingen på dagis idag. Fröken visade upp lappar med barnens namn så fick dom läsa namnet och berätta om han/hon var där idag eller om han/hon var ledig. Så fort dom inte kunde läsa vad där stod skrek dom "ELLA?" så gulligt:) När hennes namn till sist kom fram vrålade hela gruppen "EEELLA" och min lilla fis, som såklart inte satt ner fint, började fnittra och tog händerna för ögonen precis som att hon blev generad. Alltså jag dog söthetsdöden där, så himla underbar!

Kommentera

Publiceras ej