vabba

0kommentarer

Då var det dags igen. Igår blev jag uppringd av dagis som sa att Ella hade feber, var ledsen och hade fruktansvärd hosta. Ringa till jobb sen hämta hem henne. Igår hade hon feber hela dagen men vad jag känt har hon inte det idag dock sitter den där hostan kvar och hon är jättesnorig. Så vi är hemma och tar det lugnt. Skittråkigt rent ut sagt. 

I lördags var jag på julfest. Det var en rolig fest. Jag och Rebecka hade en pakt. Vi håller ihop hela kvällen och vi åker hem när festen är slut. Jovisst. Höll ihop gjorde vi men inte åkte vi hem när festen var slut, nej det sluta med att jag tog första morgonbussen hem. Toppen! 
Vi hade babyshower för Sjöbbe på söndagen och jag var jäkligt sliten dock ordna det upp sig när jag fick lite mat i magen:) Det var en mysig eftermiddag med alla och sjöbbe blev så överraskad och glad så det var verkligen värt det :) 

Nu närmar sig julen med stormsteg. Jag jobbar som vanligt mer än vanligt men har ändå fått okej tider så jag står ut. Julafton ska både min och Andys familj samlas hemma hos oss och det ser jag framemot mycket.

Kommentera

Publiceras ej