jul och nyår

0kommentarer

Julen är äntligen över. Det är mysigt innan och själva julafton men sen är det bra med det. Vi hade en jättebra julafton med nära och kära. Tomten kom hit och Ella blev jätteglad, inte alls rädd var hon. Hon satt till och med i tomtens knä och kramades :) 
Fina paketer fick hon och det leks mycket med det. Andy är nog mest glad för allt duplo hon fick för efter julafton har jag handlat en platta där dom kan bygga upp husen och idag hade han och Ella åkt till stan och köpt ännu mer så dom kunde bygga värstingbondgård haha.

Hon fick även doktorsett av oss och det går också varmt här hemma. Vi får dagliga undersökningar, det är bra så man vet att allt är okej med en ;) 

Imorgon taggar jag sista arbetsdagen av 7. 8-12 får man väl räkna som ett helt okej arbetspass haha. Vi har då, som vanligt, ingen framförhållning så när jag slutat ska jag handla maten vi ska avnjuta. Vi ska bara vara hemma själva detta året och både jag och Andy tycker att det ska bli så skönt! 



Kommentera

Publiceras ej