hello

0kommentarer

Jag har inte bloggat på länge. Kanske för att det inte händer så mycket. Vi har ju dock varit i London som var fantastiskt. Vi shoppade som galningar och njöt av livet. Ellabus åkte på feber, förkylning och ögoninflammation när vi var där så det var ju tråkigt men det funkade ändå. 
Igår var första dagen tillbaka till förskolan och det hade gått bra. Jag lämnade henne 9imorse och vid halv 11 fick jag samtal om att hämta hem henne igen. Hon hostade så hon klöktes och ena ögat rinner hela tiden. 
Nu är hon hemma och har inte hostat sen dess. Hon har en läkartid halv 3. Oavsett så måste hon ha läkarintyg nu för nu har hon varit hemma en vecka. Dom får ta sig en titt på henne men jag tror inte att det är något konstigt. Hosta har hon alltid när hon är förkyld så det där är vardagsmat för oss. Dom får ju titta på hennes ögon också men jag tycker inte att det ser irriterat ut utan är säkert bara som förkylningen satt sig där. Jaja vi får se vad dom säger.

Jag skulle egentligen börja 1 men fick ändra min tid till 3 så andy får hem och avlösa mig




Kommentera

Publiceras ej