Fredag

0kommentarer

Jag har precis tittat på en film i min ensamhet. Täcke, kudde, cola och magic Mike. ..tja man kan ju ha det sämre.
Andy är på julfest med jobb så han lär inte komma hem på några timmar..gav han mitt busskort ifall han känner för att kopiera min julfest och åka hem med första bussen som går på morgonen ;) 

Jag älskar mina lediga fredagar. Dom är så underbara och alltid lika välkomna. Idag kom Linnea hit och lekte med Ella. Ida skulle iväg ett par timmar och då stannade Linnea hos oss. Det gick jättebra och tjejerna hade roligt tillsammans :)

Ella ordnade därefter riktig julstämning hos oss. Samt lite extra jobb för sin mamma. Jag kan berätta att en julgransfot rymmer mycket vatten och att försöka ställa en julgran på plats igen som inte vill stå är inte så lätt. Och inte så roligt. Samt att det gör en fullständigt galen. 

Nu är en ny fot inhandlad men på frågan om Ella lärde sig något..så nej. Det gjorde hon inte. Innan hon gick och la sig var hon framme och pilla lite till och innan hon sprang in på sitt rum ryckte hon loss en kula. Om den granen ligger ner på golvet en enda gång till så kan jag berätta vem som kommer ta den julgranen och slänga ut den. Det kommer vara jag. 

Godnatt :)


Kommentera

Publiceras ej