Aug. 22, 2014

0kommentarer

Idag har varit en bra dag på alla sätt och vis. Jag lämnade Ella 9 imorse på förskolan. Sista inskolningsdagen och idag skulle hon även vila där. Allt hade gått jättebra, hon har roligt när hon är där och hade vilat ute i sin vagn utan problem. Det känns väldigt bra med denna förskolan, dom verkar väldigt engagerade i barnen:)

När jag lämnat Ella åkte jag till Ikea och åt frukost på ikea med Ida och Rebecka. Skönt att kunna sitta ner och prata utan att bli avbrutna. Jag och Rebecka tog även en liten sväng på väla innan vi hämtade hem loppan.

Nu är min semester slut. Tår i ögat på det men jag ska nog överleva. .det återstår att se klockan 05.30 imorgon när klockan ringer






Så gulligt att när vi kom hem mötte vi grannarna utanför. Då bjöd dom Ella på en glass..lycklig tjej eller vad haha.

Nu ska jag titta lite på tv sen blir det natt för mig. Loppan sover gott med en lysande kanin under sig hahaha



Kommentera

Publiceras ej