Apr. 12, 2014

0kommentarer

2/3 lediga dagar är snart över..varför går det så himla snabbt!!??

Igår var Ida och barnen här på lunch och lek och idag hälsade jag&Ella på hos Linda och Alice :)

Ella är inne i en fas som inte är att leka med..herregud vilket humör! Man är rent slut på kvällen. Hon blir arg för minsta lilla och då dunkar hon huvudet i närmsta föremål, dvs ibland är det skåp som får en runda, eller golvet, eller våra ben eller varför inte mitt huvud om det är närmst? Jag blir fullständigt tokig på ungen! Jag har försökt säga till med lugn röst att så gör man inte, gått över till att skälla men läste nu att det bästa man kan göra är att ignorera så då provar vi det! Måtte i alla fall fasen snart vara över

Andy somna 7, Ella somna 7 så här sitter jag. Trevlig sambo man har.







Kommentera

Publiceras ej