Oct. 24, 2013

1kommentarer

Tycker denna årstiden är så svår, hur man ska klä sina barn. Jag satte i åkpåsen i vagnen i helgen men Ella blir helt svettig i den och jag har hört att det är bättre att frysa än bli för varm? Jag tar nog ut den igen..de e trots allt minst 13 grader ute om dagarna
Denna veckan har vi besökt lite vänner med barn. Jag har som vanligt inte en tanke på att packa men jag har i alla fall hämtat hem flyttlådor, alltid något;)

Ellas dagar går ut på att klättra på allt hon kan. Jag får flytta rundor på saker så hon inte ska kunna det:)
Idag klättra hon upp på bänken i sitt rum och stod där och titta på folk som gick utanför och vinka till dom haha





1 kommentarer

Emma

26 Oct 2013 16:21

Har du ett par skal byxor så räcker nog det :)) dom tar all vind osv :))

Kommentera

Publiceras ej