Oct. 02, 2013

0kommentarer

Denna veckan har jag inbokat massor av roligheter. Det började i måndags med en date med Rebecka. Alltid lika mys och träffa henne vilket blir sällan då hon pluggar järnet. Ella fick en födelsedagspaket av Rebecka, ett par byxor och en tröja..superfina!!

Igår var jag&Ella hemma hos Sjöbbe&Alice. Flickorna fick busa och röja:) Vi gick även ut på deras gård där dom fick leka i sandlådan men jag vet inte om dom frös eller vad det var för den utomhusvistelsen blev mest gnällig haha. Även där blev Ella bortskämd och fick en anka man går med i födelsedagspaket. Den går hon rundor med här hemma så den uppskattades:)) Tack så mycket♥

Idag har jag, mamma och Ella varit i ullared. Ella skrattade så hon kikna uppe på barnavdelningen. Efter ett tag förstod vi att det var när vi rota i strumpkorgarna som det roliga hände. Haha lättroad? Hon var i alla fall jätteduktig hela dagen och vi fick handlat det vi ville:)

Hur sjukt är det inte att Ella tappa ena strumpan inne på gekås. Timmar senare stannar jag vid en hylla för att ringa Andy och vad ligger där, jo Ellas strumpa. Haha snacka om tur!

Nu ska jag packa in Ellas födelsedagspresenter, inte klokt att hon fyller 1år om mindre än en vecka!



Kommentera

Publiceras ej