Nov. 23, 2013

0kommentarer

Idag har vi varit på dop hos lilla Frank:) Det var jättefint och god mat efteråt. Ella envisades med att inte sova middag innan vi åkte dit så vi fick tacka för oss efter maten, då var Ella helt slut!

Resten av dagen har vi haft familjemys. Älskar sådana här dagar när vi alla är tillsammans. Massa lek och skratt.

Imorgon ska Andy fiska och jag ska fortsätta städandet. Ellas farmor kommer och passar henne någon timme. Idag sa Emelie till oss "vilken lyx att ha någon som kan passa ens barn så" och ja vi är rätt bortskämda med det både på min och Andys sida. Jag ser hellre att hon busar med sin farmor än att hon tvingas vara med när jag ska städa en tom lägenhet där det inte finns något roligt för henne att göra. Sen vet jag att farmor, mormor&morfar med glädje passar sitt barnbarn och får lite kvalitetstid tillsammans. Det är viktigt för mig att hon får en bra relation med dom :)





Kommentera

Publiceras ej