May. 26, 2013

0kommentarer

Jag har haft en fantastisk helg med fina vänner. Vi har haft det jättemysigt och shoppat mycket:)
Vi hade 2 stugor där vi bodde 3 och 3 så i vår stuga sov jag, Sjöbbe och Jessica. Denna stugan kallades snarkstugan haha. Har inte blivit mycket sömn utan vi har legat vakna och pratat långt in på natten och vaknat tidigt. Igår kväll/natt hade jag sån sjuk hemlängtan. Borta bra men hemma bäst med min Andy och Ella ♥

Att träffa Ella igen var helt underbart..jag har legat och tänkt och tänkt på henne på nätterna så jag blev såå glad att va hemma hos min fis igen.
Nu ska jag gå och lägga mig och sova gott! Som jag längtat efter min säng. Om jag kan sova för helgen har varit onyttig till max så min mage strejkar med magknip som inte är av denna värld :(

.



Kommentera

Publiceras ej