Dagens konstateranden

3kommentarer

Sandra ringde innan och berätta att Savannah fått en tand. Men vaf*n, när ska Ella få en bisse? :) Mamma sa att jag var jättesen med det så hon har väl ärvt mina gener där. Som mamma sa " hon har fått Andys utseende och det vilda från han så detta blir kanske från dig" Haha tur man kan bidra med nått;)

Sandra har även utnämnt mig till "bajsexpert"..jag känner mig ehhm. .hedrad? Jag är inte duktig på mö men när det kommer till barnförstoppningar är jag jäkligt bra hahaha :)

Ella är inte intresserad av sina leksaker längre, nej hon kan sitta en stund och leka men får hon syn på gåstolen så blir det fart på ungen. Då ska hon givetvis upp och stå. Hon har lärt sig att putta den tills det tar stopp och då reser hon sig upp. Har ramlat ett ex antal gånger för hon blir modig och ska upp ytterligare ett steg och stå på kanten av stolen eller släpper hon ena handen. Hon landar dock mjukt men liv blir det ändå. Lär hon sig? Nix 2 sekunder senare är hon uppe igen och ska åter igen stå på kanten! !




Nu ska jag sova. Andy jobbar natt så om Ella vaknar inatt ska hon minsann få komma in och mysa mes mammi:)

3 kommentarer

Anonym

20 May 2013 19:51

Eller hur, så tramsigt!
Han har plats från och med 29/10 men eftersom Johannes ska va hemma så vill jag gärna vänta lite med det, hade tänkt mig tidigast i januari men det beror dock på hur länge Johannes kommer va hemma.
Helst vill jag ha honom med mig på jobb haha

Denice

20 May 2013 19:51

När ska Ella börja? :)

Denice

23 May 2013 21:31

Jag har inte bestämt mig än, men som det ser ut just nu så börjar jag nog i september.
Mammapengar och sjukskrivning gör en inte speciellt rik precis ;)
När börjar du? :)

Kommentera

Publiceras ej