stress till ingen nytta

0kommentarer

Ibland går inget som de ska. Jag badade Ella när det ringde på dörren, snabbt upp med henne och där stod reparatören. Jaha hej och välkommen typ. Jag hade ett par mjukisbyxor med kräk på och ett linne men ingen bh, ingen vacker syn han möttes av. Medans han fixade gjorde jag i ordning Ella, då skickar Andy meddelande " ska vi äta lunch nånstans idag", javisst. 1timme på oss, gav Ella mat tidigare än planerat sen sprang jag in i duschen med Ella sittandes utanför, jobbigt om mamma är i ett annat rum vettni. Ser hur Ellas ögon blir smala springor så klädde snabbt på oss och gick ut till bilen. Sätter ungen på plats och ser vadå? Att bakhjulet har nada luft! I det läget skulle jag kunna lägga mig ner i fosterställning och gråta. Inte mycket att göra utan fick snällt gå upp igen. Andy fick komma hem och äta lunch och Ella fick vila middag. Tror knappt att det är sant men hon har sovit mer än en timme nu, utan skrik!!

Nu ska jag göra veckomatsedel och Andy är snäll och handlar idag. Han kom hem med veckans frukt- och grönt låda så vi ska anpassa matsedeln efter den.

Kommentera

Publiceras ej