pyssel

0kommentarer

Det blir lite panik hos Håkansson när jag är själv hemma med en Ella som sover och en frys och kyl som ekar. Jag är hungrig! Andy kommer inte hem på ett tag men har lovat att köpa med hem ngt att äta till mig. Hittade ett hamburgarbröd som låg och skräpade, perfekt det tar jag men det smakade mögel..så himla äckligt!

Jag körde ut till väla och köpte en ask som jag ska måla, där i kan jag ha Ellas smycken så länge samt en canvasduk. Det är inte ofta det händer men när jag kom fram till kassan gick tavlan in på 10kr sen en kampanj dom hade innan så det fick jag den för istället för 50kr..då blir man glaa:) Ellas fot och handavtryck ska få pryda tavlan:)






Ella med sin energin kan absolut inte sitta fint i sin bumbostol..vi satt i alla fall i hallen ett bra tag innan så hon kunde spegla sig:) Hon har även ätit rotfrukt och kyckling idag, mums sa Ella!

Kommentera

Publiceras ej