Mar. 20, 2013

1kommentarer

Nu sitter jag äntligen ner i soffan. Vi har varit iväg och träffat Sandra och Savannah idag. Var först hemma hos dom ett tag sen gick vi en runda på Fredriksdal och pratade gamla minnen:)
Sen fick jag åka och handla, andra gången idag jag var på maxi. För det här att lära sig av gamla misstag gäller inte i detta hushållet. Vad var slut imorse, jo Ellas mat..smäller av på mig själv! Men vi redde ut det denna gången också:)

Imorse hade jag med ett paket blöjor som jag skulle byta till större storlek. Går in i butiken där en kvinna står och stirrar i min vagn. Tänkte för mig själv, vad glor hon på? O då upptäcker jag att jag glömt gå till förbutiken med blöjorna. Jag vet själv hur man tycker och tänker om sådana som gör så så jag letade snabbt upp en i personalen. De var inga problem eftersom jag hade kvitto på dom, eller? Såklart hade jag inte det!! Hon fick kalla på den ena efter den andra och där stod jag och kände mig som en tjuv. Hon sa att jag måste gå via förbutiken, jag vet men hur ska jag komma ut med mina blöjor?? Kassan lär inte släppa ut mig så hon hjälpte mig. Fick be så hemskt mkt om ursäkt och snällt trava ut och göra rätt för mig. Är det de som kallas tankarna på annat håll?

1 kommentarer

Ida

21 Mar 2013 12:03

Haha fy fan vad rolig du är! Så kan de gå när inte haspen sitter på.. ;)

Kommentera

Publiceras ej