Mar. 15, 2013

0kommentarer

Jag fick minsann med mig svärmor på en promemad idag.Vi gick ner till lidl, bort till coop sen hem igen. Vi följde med hem till henne ett tag efter också.
När jag kom hem skicka Andy meddelande att han hade middag om en timme. Panik med maten som jag inte ens förberett. Det är nu supermorsan kommer fram..Mitt i matlagningen vill ju såklart Ella äta så samtidigt som jag stekte kött fick jag mata henne...lagom stressigt, blev helt svettig:)

Idag försökte jag med ny taktik för att få Ella att somna själv i sängen. satt sidan om på en back med sångboken i högsta hugg. Drog till med den finaste stämman jag kan få fram, lyckades det? Svar nej! Där låg hon med sina stora ögon och tittade. Slutade med, efter skrik och gnäll, att jag tog upp henne och åter igen somnade hon i min famn.

Andy köpte en låda frukt och grönt idag på sitt jobb för 50kr. Herregud så mycket det var i den, det är nu man verkligen inte har några ursäkter att inte äta nyttigt:) Fanns massor av grönsaker jag kan puréa till Ella också:)







Kommentera

Publiceras ej