Kväll

1kommentarer

Blogg.se app är helt värdelös på smartphones för man kan inte kommentera andras bloggar. Nuförtiden sitter man ju sällan vid datan så det blir aldrig att man kommenterar...nu när jag gör ett undantag och faktiskt sitter vid datan får man passa på att skriva hos folk :)
 
Lillfis sover äntligen! Helt omöjlig är denna lilla dam med vilan på dagen. 20 minuter sover hon sen är hon klarvaken igen. Förr somna hon när man gick med vagnen men inte det heller längre..nu ligger hon bara och glor haha. Hon somnade ett litet tag när jag gick till brunnen men sen råkade jag köra in i en trottoar och vips så spärrades dom stora ögonen upp och sen blev det inget mer med den sömnen. Det resulterar i att hon är jättetrött och skrikig på kvällen och då vill hon bara sova hos mig..helst ska jag vara uppe och gå.
 
Imorgon ska jjag till optikern och helt ärligt har jag knappt använt linserna. Med tanke på att jag inte ser mkt bättre med dom i känns det inte lönt. Får se imorgon vad hon säger, om linsen satt sig fel annars skiter jag i det. Då får jag hellre ha glasögonen på mig när jag kör då det är då jag tycker det är jobbigt med synen.

1 kommentarer

Denice

14 Mar 2013 07:45

Nej jag ersätter inga ersättningsmål än. Han får äta puré o gröt i mellan måltiderna ibland, men jag vet inte fall han äter tillräckligt mycket för att byta ut?
Hur gör du med Ella? :)

Kommentera

Publiceras ej