Ingen ro ingen vila

1kommentarer

Vi har en flicka i detta hushållet som tror att det är hon som bestämmer. Varje dag är det en massa skrik för saker hon inte får hålla i, när hon är trött, när hon är hungrig eller bara allmänt uttråkad.Hon är såå jobbig just nu med sitt humör så inatt stod jag och grät medans jag försökte få henne att sova. Jag blir helt slut av att lyssna på detta gnäll och skrik dagarna igenom. Måtte detta bara va en fas hon går igenom annars är det vilohem som gäller för mig, alternativt psyket.





1 kommentarer

Emmad

23 Mar 2013 07:08

Kan trösta dig med att det går äver och kommer tillbaka och
Blir värre i 2årstrots hahha shiiiiiiiiiiit!!! Min kollega varnade mig jag bara "jjajajaja" men neeee alla chloes kompisar likadana! Dom är monsters allihop!!!;) jag vill gå o dööö vArje dag:) men det går över :)så får man vila...sen är det 3års trots!:) mmm det e nog så hela livet har jag förstått;)

Kommentera

Publiceras ej