blogga

1kommentarer

Det som är bra att ha en blogg är att man kan titta tillbaka och se hur livet såg ut för en månad sen, ett år sen och när jag började blogga. Man kan ju säga att livet förändras och jag får nog säga till det positiva. Sättet man skriver på visar att man blir äldre och förhoppningsvis klokare. Idag lever jag för min dotter och min familj, då var kompisar och fester mitt liv. Det är nyttigt för mig att läsa om när vi hade det som värst med Ellas kräkningar, när vi provade en stor del av marknadens ersättningar, när vi bokstavligt levde nerkräkta 24 timmar om dygnet. Idag kräker hon lite jämfört med då och det får mig att inse så glada vi ska vara att vi kommit dit vi är. Att vi inte gav upp när läkarna sa att det bara var så, att vi fortsatte kämpa för att Ella skulle få bra mat för sin mage. Att läsa om när Ella fick rs och vi var rädda att vi skulle förlora henne får mig att uppskatta henne ännu mer än vad jag redan gör. För vissa faller det sig inte naturligt att skriva men för mig gör det det och jag är glad att jag gjort och gör det. Det får mig att uppskatta mitt liv och mig själv precis för vad det är.

1 kommentarer

Emmad

19 Mar 2013 21:16

Jag tycker din blogg är rolig att läsa :) för du skriver som du tänker:) det är underhållande :)

Kommentera

Publiceras ej