att leva sitt liv

0kommentarer

När jag läser tillbaka i min blogg inser jag att min mammaledighet inte alls blivit som jag tänkte mig. Jag tyckte jag var osocial när jag jobbade och att det året jag skulle va hemma skulle jag hitta på saker varje dag, saker jag inte hinner annars. Inte fanns tanken på att man kunde få ett barn som alltid är sjuk som gör att vi alltid är hemma. Jag lovar härmed mig själv att när våren kommer och influensatider är över så ska jag göra min mammaledighet till det jag ville..hinna göra alla roliga saker man inte orkar när man jobbar. Låta Ella få träffa andra barn, för det älskar hon. skrattade som bara hennes kusiner spelade fotboll:)
Jag lovar också mig själv att med start på måndag äta nyttig mat och gå ner mina kilon så jag ser bra ut i sommar!
Jag har slått vad med Andy om att jag kan sluta röka för alltid. 1000kr får jag böta om jag fuskar inom 6månader..ångrar redan det men den glädjen ska han inte få:D



Kommentera

Publiceras ej