Jun. 15, 2013

0kommentarer

Idag satt jag och tänkte att det hade varit roligt att festa ikväll. Men sen tittar jag på min underbara dotter och inser att det finns inget ställe jag hellre är på än vid henne. Ingen dag är den andra lik och att se henne utvecklas dag för dag är otroligt spännande och roligt.
Idag har hon klappat varje gång jag sjungit "klappa kaka", hon har även vid 2 tillfällen släppt och stått själv ett tag utan stöd.







Vi har spenderat större delen av dagen hos mina föräldrar. Mamma, jag och Ella gick en runda. Tittade på korna vid fredriksdal. Jag och mamma var mer intresserade av dom än Ella :) Dessa korna hade horn så säger min mamma "nä det där är inga riktiga kor" hahaha vad är det då? Låtsas kor?

Nu är vi hemma. Andy är på firmafest och Ella sover efter många om och men. Hatar att rucka på rutiner för Ella tror efter en powernap hos mina föräldrar att hon ska vara uppe när vi kommer hem. Icke, i detta huset bestämmer mamma ( och ibland pappa ;)


Kommentera

Publiceras ej