Jun. 14, 2013

2kommentarer

Idag har jag och Ella haft mysdag. Vi började dagen hemma sen åkte vi till väla och ikea. Handlade nya backar till hennes bokhylla, perfekta att trycka ner dom 100gosedjuren hon har men som hon aldrig leker med.
Nu sover hon sen ngn timme tillbaks och jag&Andy har en lugn o skön fredagskväll. Han har precis cyklat till macken för vi blev akutsugna på godis :)





Jag läser bruksanvisningen till hennes babyskydd. Hennes ben får inte riktigt plats och jag vill ha det till att stolen är för upprätt men kan minsjäl inte få fram hur man ändrar lutningen!!

2 kommentarer

emmad

15 Jun 2013 00:57

Ramlösa friskola. ..
man söker på samma sida..alla privata finns med där också där du valde i menyn liksom ;)

Anonym

15 Jun 2013 00:57

Duvungarna ;) jag då

Kommentera

Publiceras ej