Jun. 13, 2013

2kommentarer

Det var jättetrevligt hemma hos Ida, vi smaskade i oss en massa gott hon bjöd på och snackade massa skit:) Tack fina vännen Ida för att du är du♥

På vägen hem körde jag inom engelbrektsboden och handlade 2 tröjor till Ella sen skyndade jag mig hem för att hinna träffa henne. Så sov hon redan :( Hon var uppe en snabb runda och drack välling sen slockna hon igen, nu tycker jag att det kan bli morgon så jag får pussa på min sessa ♥









Hon har börjat med att rynka näsan och andas genom den, typ som att man sniffar på något..skrattar jag då åt henne så skrattar hon också..man har aldrig tråkigt med denna fisunge!




2 kommentarer

emmad

13 Jun 2013 23:24

Oki jag har också ställt wille i kön ;) fast samma som chloe...chloe gick birkagatan innan o dom gjorde ingeting på 1år typ!!! Så oengagerade....o brunnsberga har jag hört blandade åsikter om. ..vissa trivs super andra sådär. ..men har mest hört positivt om den.... :) sök hustomten också....den ska vara riktigt bra men kanske svårt att komma in...lång kö!! Men testa...finns 1 bakom brunnsberga typ och 1 borta vid stallet vid gustavslund...det e ramlösa friskola som äger...sen finns ju akvarellen vid ramlösa rondellen vid dig typ?? Den ska också vara bra!!;) om du vill söka lite fler... privata är oftast bättre ..mer insyn från chef!!:)

emmad

13 Jun 2013 23:26

Sen finns ju vi också haha ;) om du vill ha det bästa ;))erhmmm;)

Kommentera

Publiceras ej