Bra start

1kommentarer

Här är ingen ro, ingen vila på morgonen. Ella startade dagen med att ramla in i soffbordet. En blå bula blev resultatet av det och en väldigt ledsen tjej. Hon fick sitta och mysa hos mamma lite sen var det full rulle igen. Hon ramlar stup i kvarten för nu börjar hon bli modig.

Igår tog jag&Ella en morgonpromenad ner till oj sen åkte jag, mamma och Ella och köpte ny bilstol. Provade den i affären och hon satt bra i den men tror vi bytar efter husvagnssemestern. Vill helst inte ha en skrikande tjej i baksätet när vi ska köra långt ;)

Inga planer för idag, Andy är iväg denna helgen så jag&Ella är själva. Eventuellt ska jag på födelsedagsfest och Ella till mormor&morfar men jag kan inte bestämma mig.







1 kommentarer

Emma

02 Jul 2013 17:05

Hittade ni någon vagn?? :))

Kommentera

Publiceras ej