lilla plutt

2kommentarer

Vad ska man säga om min lilla tjej, hon har inte turen på sin sida. Utslagen är inte ett dugg bättre och det är utspritt över hela kroppen. Kvinnan på 1177 sa att den kan vara miniderm och inte tåler för det är en av dens bieffekter. Kan säkert ligga något i det för hon har ju fått det efter att jag börja smörja in henne med den. Så nu har hon fått bada igen för att få bort krämen så får vi se om det är bättre imorgon och om inte så får jag ringa BVC.
Ja hoppas allt detta stärker Ella så när hon blir större bli hon som mig och Andy, nästan aldrig sjuka och inga allergier!

2 kommentarer

Emmad

07 Feb 2013 21:09

Dom säger ju att dom barnen brukar vara friskast livet ut så det hoppas vi!:) själva ska vi påbörja en immunutredning på
Chloe! Men som sagt hoppas hon inte har
Nåt o att hon blir friskis resten av livet efter allt hon fått stå ut med!

Helena

07 Feb 2013 23:47

Med all den oturen hon haft sen dag så är det bevis att hon är och förhoppningsvis kommer vara en riktig krut tjej. :) Jag hoppas snart att hon blir bättre! Puss och kram

Kommentera

Publiceras ej