ho hoo

1kommentarer

Så tomt här är. Detta är första gången på länge som jag är helt själv hemma. Ingen unge som jollrar, ingen man som stör haha. Jag är så jäkla stissig idag...flyger fram o tillbaka, ska helst vara i alla rummen samtidigt så nu måste jag lugna ner mig lite. Huvudvärken kom smygandes när jag körde hem från maxi ( gissa vad jag gjorde där, jo handla på apoteket, sällan! ) Jag har ont i ryggen, förmodligen någon muskelknuta som spökar. Får alltid dom på samma ställen och då strålar det ut i armen så jag blir helt skakig..obehagligt. Men kan jag bara gå ner 5 kilo så ska jag få min efterlängtade massage, fram tills dess får massagedyna duga. Nu ska jag måla naglarna sen är det snart dags att göra ve sig, vila? Vad är det?

1 kommentarer

Emmad

09 Feb 2013 23:53

Ja dom e nog lite lika :)) men man får ju 1 av varje o det är nog
Skönare stt få den vilda först :) så är man vääl förberedd för nästa sen :) den har inte startat för vi har fått remiss nu till barnavdelningen men jag vet att dom tittar på
Blodet...tar olika tester o ser hur blodkroppar osv ser ut..,så kan man de om man lider av "immunbrist" eller om man är fullt normal :) hoppas hon är normal för då kommer hon ju antagligen vara en friskis sen!!! Men man får bara utredningen om man är jätttttttesjuk ofta o har konstiga sjukdomar som chloe nu fick:) Och om man kräver det själv :) dom hade aldrig sagt nåt!!!:) ny läkare varje dag!! Noll jävla koll helt enkelt!!!tror jag träffat 30olika läkare till henne på 2år..normalish! Sen är det inte ens samma journal på vårdcentral, sjukhus, kvällsmottafning utan TRE så ingen kan se vad som
Hänt på respektive! Sinnes!!

Kommentera

Publiceras ej