Feb. 15, 2013

1kommentarer

Jag ska lägga ut två par jeans på tradera men jag fattar inte detta med frakten ! Om jag tittar på andra som lagt ut jeans så har dom skrivit 50:- i frakt men när jag kollar så får jag det till att billigast frakt skulle bli 70:-...jag fattar ingenting!!

Annars längtar jag till bakluckeloppisen startar, rensat garderoben idag vettni;) Förr la jag alltid mina kläder i sån insamlingstunna men man kan faktiskt tjäna en slant på att sälja.

Helsingborgshem e inte lite fräcka heller..för att omlackera våra köksluckor ska dom ha 1500. Men sen till de värsta, då ska dom måla stommen oxå, vilket man inte kan välja bort o då ska dom ha ytterligare 550spänn. Då kan dom lika bra säga att de kostar över 2000 o därmed säger jag tack o hej till den idén. 550kr för att måla lite på stommen..de kan jag själv göra myyycket billigare..svinpriser. Sen är dom skyldig oss 600kr o vart tar dom pengarna vägen??

1 kommentarer

Emmad

15 Feb 2013 22:23

Vissa lägger ut för
Mindre frakt o betlar resten själv :) gör jag ibland för stt inte skrämma "kunderna"med
Hög frakt:)

Kommentera

Publiceras ej