Feb. 14, 2013

1kommentarer

Såja då sover min familj o som vanligt e jag uppe längst haha.
Idag är det alla hjärtas dag, vem kan undgå det om man har facebook, men de e alltid trevligt att se lite glada ord istället för ständigt gnäll. Jag är "romantikern" i detta huset så jag stilade och lagade ryggbiff, potatisterrier och rödvinsås och till det hade vi vin. Jättegott om jag får säga det själv:) Vi spelade en runda spel efteråt, vår nya grej som vi gör lite då och då. Som avslutning åt vi varsitt vanliljhjärta och tittade på farmen:)

Nu sitter jag och funderar på att ta disken samt städa toan, så har man det gjort liksom :)



Jag blir helt varm av att se min familj ligga o hålla hand när dom sover<3

1 kommentarer

Helena

15 Feb 2013 12:10

Åh jag blir också helt varm. :) Så fin bild!

Kommentera

Publiceras ej