Feb. 06, 2013

0kommentarer

Usch vad tråkigt det är med mer snö..nu vill vi ha vår! Så mycket lättare allt kommer vara när det är varmt. Nu ska man på med mössa och overall om vi så bara ska gå några meter ner till svärmor. Sen somnar hon oftast i bilen hem och vaknar såklart när man ska av med overallen..nej nu får det bli varmt!

Vi har varit uppe tidigt idag, Ella sov så mycket under gårdagen sen sov hon hela natten så idag försökte jag inte få henne att somna om..vi kan gott vara upp tidigt:)
Jag har vaknat 100ggr inatt av att det kliat på mina händer..blåsor blossar upp på fingret nu så är ganska säker att jag är överkänslig mot vatten. Jag tåler ju dessutom inte parfymerat tvål så det kan vara som händerna strejkar mot det nu också..innan har det bara varit armhålan. Jaja ska iväg till apoteket sen och shoppa ;)

Kommentera

Publiceras ej