Feb. 06, 2013

0kommentarer

Idag var vi och hälsade på hos Sandra och Savannah, Therese, Hugo och Nathalie vår också där, var som vanligt jättetrevligt att träffa alla!:)

Andy tog med Ella ner och hälsade på hos hans farmor och Hasse ( bor i huset bredvid) då passade jag på att åka till maxi för att handla ny gröt och luskam till Ella. Jag står inte ut med boregadoften( skorvkräm) så nu ska jag testa olja och luskam istället..hoppas på att få bort skitet !

När jag stod på maxis parkering insåg jag så jäkla dåligt jag ser nuförtiden så jag körde ut på väla och bokade tid för synkontroll till linser. 450 spänn, det svider men hellre det då jag hatar att ha glasögon! Fick med mig hem 2st boleros också. Osäker på dom så ska prova imorgon och känns som inte rätt åker jag ut och lämnar tillbaka.

Sen har jag shoppat parfymfritt tvål, duschcreme och ny deo..nu får.det vara nock med kli! Köpte även miniderm till Ellas händer, ska inte vara skadligt att få i munnen.
Jag borde få rabattkort på apoteket, känns som jag alltid är där och handlar

Denna veckan går vv skit..jag har ingen karaktär! precis smällt i mig popcorn och smakat på cacepops jag gjort..dom blev ingen hit..oväntat när jag gör ngt;)

Kommentera

Publiceras ej