Feb. 04, 2013

2kommentarer

Ella sov mellan 22-06,30..upp då och gav henne mat, somnade om och vaknade igen 10,30. Herregud de är nästan så de känns som man gjort något förbjudet:) Sista passet sover jag och Ella alltid i soffan brevid varandra..så mysigt:) Dock vaknade jag idag med en rygg som var ajaj haha :)

Planerna för idag är att hålla oss inne, jag ska dammsuga och i eftermiddag när Andy kommer hem ska jag och handla.

Läste igår att RS viruset når sin topp om ca 2 veckor...jag tänker inte ta ut Ella bland folk förrän de äckliga viruset är borta!!

Nu ska jag väga mig, slarvat hela helgen så lär ha gått upp istället för ner ;(

2 kommentarer

Ise

04 Feb 2013 22:52

Vart läste du det? Kan man göra något åt rs virus? Hur länge har man det? Säkert de Melker har eller har haft ju

Ise

04 Feb 2013 23:00

Läste om det nu definitivt det Melker haft också! Står att de lättare kan få astma nu, hoppas de slipper det!

Kommentera

Publiceras ej