Att vara uppe tidigt

0kommentarer

Jag tänkte precis ta upp telefonen och ringa runt till olika optiker och kolla priser. Jag inser inte riktigt att klockan inte är så mycket, vi har ju varit uppe ett tag och är pigga och glada. När klockan väl är lagom för att ringa samtal känns det som vi har varit uppe hela dagen och då helt plötsligt har jag 100saker att göra. Men det är i alla fall vad jag ska göra idag, det och kolla priser på kallskuret. Än så länge leder coop på billigast och vad jag hört ska det vara fin mat!
 
Jag längtar så till lördag, då ska jag och Andy på Sjöbbes 30års fest och Ella ska sova hos farmor. Frågan är hur jag ställer mig till de på lördag, tycker det blir jobbigare och jobbigare att vara från min älskling ♥ Men roligt med fest ska det bli, få klä upp sig lite. För det mesta går man här hemma med nerkräkta kläder, igår körde jag till maxi med kräk mellan benen, man kan inte vara så känslig som småbarnsmorsa ;)
 

Kommentera

Publiceras ej