1177

0kommentarer

Ellas mage har varit bra hela eftermiddagen, håll tummar och tår att det håller i sig!!
Jag ringde 1177 innan idag för att höra hur jag ska få i Ella vätskeersättningen. Kvinnan ville bara väl men herregud vilket jobbigt samtal. Hon tjata o tjata o tjata. Får inte ge vätskeersättning hemma, men det är bvc som sagt jag ska göra det. Vi avslutar samtalet tror ni inte hon ringer upp? Joo då ska hon stissa upp mig lite till. Tyckte vi skulle åka till barnakuten direkt, för en gångs skull hade jag lite is i magen trots påtryckningar och åkte inte upp på akuten och än så länge har det varit rätt beslut.
Hon ringer väl imorgon och kollar läget ha ha.
Hur som helst så har hon förlorat mkt vätska så för andra natten i rad ställer iag klockan och ger henne mat regelbundet. För ja, nu är det nattetajm för mig:D



Kommentera

Publiceras ej