bok

1kommentarer

Jag njuter av tystnaden. Ella sover , Andy sover, ingen tv på..det är bara jag!

Jag läste igår att nu kan man börja läsa böcker för barnen. Titta på bilder och lyssna när vi vuxna pratar. Dom tycker det är mysigt att sitta i knäet och göra detta. Min kommentar : hahahah! Ella tycker det är allt annat än mysigt att sitta i knäet och titta i en bok. Hon hängde på sidan, stånka och stöna för att komma därifrån. Hon har så mycket energi att jag hoppas hon kryper snart så hon kan bli av med överskottet..först då kanske vi kan ha en mysstund i soffan med en bok:)



Vädret är ju allt annat än fint idag så jag tänkte ge mig ut och hitta en prasselbok till Ella. Var köper man en sådan?

1 kommentarer

Emmad

11 Apr 2013 21:13

Försökt läsa bok för chloe i 2.5år!! Det är först nu som hon är intresserad på riktigt:) o verkligen kommer själv och säger "läs bok mamma" innan dess var det liksom ett ord på 5 sidor som hon orka lyssna på ;) Sen hoppa hon kullerbytta i sängen hahha! Men willi däremot han sitter o lyssnar tillsammans med chloe:) men det e väl så "man ser upp till storasyskon" :) jag har en prasselbok från HM!! Den prasslar sjuuukt mycket o är hans favort leksak :) köpte den för 2år sen men dom kanske har andra nu :) der vsr en hello kitty!

Kommentera

Publiceras ej