Apr. 25, 2013

1kommentarer

Åkte ner och skrev kontrakt på husvagnsplats i förmiddags, skönt att ha det ordnat! En gubbe kom fram och hörde att jag prata om husvagn...han undrade var vi skulle ha vår då han själv leta plats att ha sin husvagn där han skulle bedriva massageverksamhet. Hmm är det bara jag men hade ni gått på massage i en husvagn?? Verkar litta skumt haha.
När kontraktet var påskrivet sa jag till Ella
-kom ska du och mamma ha en mysig dag i stan
-tjohoo svarade hon men hon ljög.
hon var inte alls sugen på det.
Hon skrek på h&m så affären stannade upp så då gick vi en runda där hon somnade. Jag passade då på att gå in och prova jeans men vad gör ungen då, jo vaknar och vrååålar. Där stod jag i för små jeans och försökte lugna en ilsken tös. Vi körde hem efter det, fick inte tyst på henne haha.

Nu sitter jag och solar benen på balkongen medan Ella vilar. Bild på mina kritvita ben får ni inte!

1 kommentarer

Emmad

26 Apr 2013 11:52

Haha hm är chloes hatställe! Ända sen hon var i ellas ålder skrek hon så fort vi kom in där! När hon börja prata skrek hon ist "nääääääää mamma inte den afffäreeeeeeeeeen" :)

Kommentera

Publiceras ej