Apr. 11, 2013

1kommentarer

Så då var dagen slut igen. Jag borde ligga i sängen för längesen men jag ska alltid "bara" på kvällen. Det blev städning idag sen åkte jag och Ella ut på familia i jakt på prasselbok. Hitta en fin men 149:- tyckte jag var lite väl så jakten fortsätter. Inne på maxi fick Ella ett utbrott som inte var av denna värld och folk glodde precis som att vi var dumma i huvudet men vad f*n ska man göra? Jag gick ut i alla fall, skulle bara handla en sak och det fick jag med mig:)
På kvällen kom Ellas farmor och faster förbi och Andy kom som vanligt hem på middag :)

Nu har jag precis gjort klart Ellas dop/namngivningsbok så nu ska den läggas ner i hennes låda där vi sparar minnen :)









Ella busfrö har fått syn på vår växt som står i vardagsrummet. Snabb som attans är hon, jag drar bort henne därifrån och en snabb blick bakom axlen sen har hon tagit sikte och backar bak till den igen!

1 kommentarer

Emmad

12 Apr 2013 12:39

Jag vet inte tiderna jag ska ringa o se :) var den bra på söder?var ligger den? Ja 150 var saftigt!!!när den kostar typ 39på hm ;) ullared har säkert! Jag hör av mig när jag vet tiderna!:)

Kommentera

Publiceras ej