Vecka 38

1kommentarer

Du är på dag 262 av 280. (93,6%).
Du är i vecka 38.
Du har gått 37 fulla veckor och 2 fulla dagar (v37+2).
Du är i 9:e kalendermånaden.
Du är i 10:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Lör 6 okt 2012
Du har 18 dagar kvar till beräknad förlossning.
 
Det gick som vanligt bra hos barnmorskan igår. Det positiva var att mitt blodvärde gått upp från 112 till 122! Weeihoo äntligen har jag bra värde! Jag har dessutom lagt på mig 16 pannor, härligt värre! Bebis hjärtljud var bra och h*n har sjunkit ner lite men är fortfarande ruckbar :)
 

1 kommentarer

Emma d

18 Sep 2012 12:27

Åh jobbigt :( jag tror jag också kommer bli det nu på slutet...men är tacksam varje dag jag slipper svullenheten! Har också haft det okej med foglossning...inte alls slom med chloe! Då kunde jag inte vända mig, knappt leva:)men denna gången e det myyyycket bättre :) vi får se hur det blir med snittet..: inte helt säkert än.... Men nu kan din lille komma när som ju :)) spännande!!! Har ni packat väskan?:)

Kommentera

Publiceras ej