Väla

1kommentarer

Idag har vi varit bokstavligt talat i varenda klädesbutik på hela väla. Herregud Sjöbbe tar kol på en höggravid kvinna :D Alice dop är på lördag men Sjöbbe letar kläder idag, smarthue, inte alls stressigt :) Hon hitta till sist en fin blus i alla fall men om jag ska vara ärlig så tror jag inte att det är den jag ser henne i på lördag, en känsla bara :)
 
 
Nu rör inte vi en fena på resten av dagen. Jag märker att magen sjunkit ner lite och att den även blivit mjukare nertill. Ingen känner igen detta när jag förklarar men efter att ha googlat lite tror jag faktiskt att detta är  fullt normalt hehe...så länge jag känner bebis röra sig är det nog ingen fara. Men ja, det är en liten försmak på hur magen kommer se ut efter förlossningen ;) Bristningar har jag klarat mig hyfffsat bra från. Har fått på höfterna men det är det lilla. Oavsett hur mycket bristningar man får är det värt det, det kommer något fint av det :)
 
 

1 kommentarer

Anonym

19 Sep 2012 20:10

haha jag förstår inte va du menar :P
Tack för idag vännen :*

Kommentera

Publiceras ej