TGIF

0kommentarer

Igår var jag, tillsammans med Ida, Linnea,Jessica och Nathalie, hemma hos Therese och Hugo och hälsade på. Lilla söta kille, 3 veckor gammal och söt som socker :) Det var jättetrevligt att träffa tjejerna och jag är glad att jag mådde bättre på eftermiddagen så jag inte missade denna träffen.
 
Om jag får en dotter hoppas jag hon blir lika söt som Linnea. Goa lilla unge!
 
 
Idag vaknade jag 10.40. Herregud vad jag har sovit länge! Jag är ju alltid vaken en sväng när A går till jobb och sen brukar jag somna om men inte så länge :) Jag flög upp ur sängen och gick rätt in i duschen.  Har kommit på att det är det bästa sättet att få igång händerna på morgonen, in i duchen på med varmvatten och stretcha igång dom haha. Jag körde direkt till Maxi efter det och handlade hem lite nödvänligheter sen när jag kom hem blev det lunch :)
 
Nu vet jag inte vad jag ska göra resten av dagen. Ikväll ska jag ut och äta med Blondy och Rebecka :) Ska bli mys att träffa mina tjejer :)

Kommentera

Publiceras ej