Sån e jag

0kommentarer

  • Jag har aldrig fått fortkörnings- eller parkeringsböter sen jag tog körkort (snart 5år sen) dock har jag blivit stoppad ett tiotal gånger för nykterhetskontroll
  • Jag har ingen talang men skulle gärna vilja ha. Vara bra på att sjunga, rita, dansa, designa..ja något borde man ju kunna vara bra på. Jag suger på allt. Jag kan inte ens laga mat.
  • Jag är otroligt lat och bekväm av mig och hatar att motionera.  Men nu när min kropp verkligen inte orkar att röra sig allt för mycket vill jag inget hellre. 
  • Jag har gått från att vara en samlar person till att faktiskt rensa och slänga gammalt skit. Dock saknar jag alltid något jag slängt, så ofta att jag funderar på att börja samla på mig saker igen. Det är ju det jag säger, det kommer alltid till användning igen!
  • Jag tycker det är coolt med folk som fyndar saker på loppisar. Antingen fyndar dom saker som går att använda direkt eller fyndar dom och gör om gamla möbler. Cred till det, jag skulle aldrig få för mig att köpa något begagnat! Jag tänker för mycket på vem som kan ha ägt och nyttjat det innan....Dock är ju min bil begagnad. Sparsam är jag men pengar till en splitterny bil har jag icke
  • Jag är rätt duktig på att spara pengar. Men sen får jag dåligt samvete när jag använder dom. Jag förstår dock inte varför..jag sparar ju för att kunna göra roliga saker..
  • Jag tar väldigt sällan en värktablett. Oftast går jag och lider av ex huvudvärken eller magont hellre än att ta en pilla o slippa skiten. Varför vet jag inte..det bara är så ( nu menar jag inte bara under graviditeten)

 

Kommentera

Publiceras ej