Onsdag? Torsdag? fredag?

0kommentarer

Jag har verkligen ingen koll på vilken dag det är och det är rätt skönt. Jag behöver inte veta det heller.
Idag har jag bara tagit det lugnt hemma. Jag har tvättat alla bebissaker så nu är vi redo :)
 
Idag är det exakt 1 månad till BF..sen inget som säger att h*n kommer då..kan lika bra va en segeunge som kommer 17 dagar senare men såkart hoppas man ju på att den 6oktober är h*n ute, gärna 1 vecka innan ;)
Jag tvivlar dock på det.
 
 
Nej om man skulle  gå in och kolla om där är någon fotmassagetid imorgon. Dock får det bli här uppe på Elineberg. Dyrare men närmre och bättre. På det andra stället jag var förra veckan massera hon så sjukt svagt. Alltså ni vet när det nästan känns som att dom smeker snarare än masserar....retar ihjäl en..jag går ju dit för att jag har ont.
Andy gör det bäst men jag besparar han från det. Han gör det om jag ber han men han gnäller mest. Får han inte kramp i tummen så är det jobbigt på annat sätt så han e bara jobbig haha.

Kommentera

Publiceras ej