mysigt

1kommentarer

Har haft en supertrevlig dag hemma hos Ida med Ise, Lollo, Ida, Blondy och Harder:) Ida bjöd på både lunch och fika, hon e inte lite snäll den där tjejen:) var iaf mys att träffa alla tjejerna..snacka lite skit o bara umgås:)

fick fint armband av blondy idag som hon gjort..vi kallar de "retardarmband"..hur som helst mkt fint o ja blev så glad:)




Mina fötter är, inte helt otippat efter att ha suttit så många timmar, svullna satan men de värsta är att min vrist är ajaj ! när jag hoppa av britsen hos bm hörde jag hur de knaka till o nu gör de fruktansvärt ont när jag går på den:(



1 kommentarer

Emma d

17 Sep 2012 20:48

Oooh nääää! Jag hoppas jag slipper bli svullen denna gången men antagligen inte :( jag tycktr det var
1 av d värsta förra gången! Men då var det 30 grader sommar varje dag också...så jag hoppas jag slipper nu..men d brukar ju komma lite på slutet...hur gick det på bm? Var bruno fixerad:)?

Kommentera

Publiceras ej